fredag 1. juni 2012

Riktig vei!

Da var det minus 0,9 og jeg er kjempefornøyd!!! Kjenner at kroppen trekker seg sammen. I går fikk jeg ikke trent, for jeg hadde dugnadsvakt i hallen vår. I tillegg til vakten hadde vi bursdagsfeiring der. Klubben jeg er med i fylte 40 år i går og det markerte vi. 2 store kaker var handlet inn, og de så veldig gode og innbydende ut. Jeg er stolt av meg selv, for jeg smakte ikke en eneste bit. Tenkte at de var fryktelig søte og at jeg ville få vondt i magen, så jeg satt og så på at de andre spiste. Det gjorde meg faktisk ingenting, og så god følelse jeg hadde etterpå!

For 2 år siden fikk jeg diagnosen slitasjegikt. Dette har gjort at jeg har hatt smerter i leddene i hendene i perioder. Har merket det mest på morgenene, fordi fingrene har vært stive og jeg trengt litt tid på å komme i gang. Nå har jeg ikke spist noe som har inneholdt hvetemel på 5 uker, og jeg har ikke hatt vondt i fingrene på lang tid. Nå er det veldig trykkforskjell ute, og det pleier jeg å merke. Nå er jeg helt fin! Enda en grunn til at det jeg nå gjør er riktig.

Jeg merker også at jeg har fått mer energi denne uka. Jeg har lyst til å gjøre ting og gjør det. Til og med husarbeide går fint uten at jeg må sette meg ned i sofaen. Har også vært flink til å ikke skru på tv'n denne uka, og når jeg har gjort det har jeg ikke hatt ro på meg til å sitte stille. Det er veldig tidlig i prosessen ennå, men dette skal gå bra!!! Gleder meg til å kjøpe ny kjole til den flotte slanke kroppen min til neste julebord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar