onsdag 6. juni 2012

Ned 0,5

Nå gikk det ihvertfall riktig vei igjen. Samtidig sliter jeg med å glede meg over det. Burde minst ha vært 3 kg ned nå. Synes ikke det er vanskelig å følge opplegget i det hele tatt. Har overhodet ikke savnet brød, kaker eller poteter. Har funnet masse alternativer til dette, men ikke fått prøvd det  ennå. Har veldig lyst på pizza en dag, så da blir det nok det. I dag skal vi på skoleavslutning, og der serveres det kaker. Masse kaker. Bare tanken på at jeg får vondt i magen av alt melet, gjør at det ikke frister. Og tenk på alle kaloriene jeg slipper!

Skulle gjerne visst hva det er som gjør at kg ikke slipper taket. I morgen er det 2 uker siden jeg fikk beskjed om at jeg var insulin resistent. Bortsett fra noen få glass vin forrige lørdag, har jeg bare spist fett, proteiner og grønnsaker med lav GI. Leste i går at magnesiummangel kan ha stor påvirkning, så jeg kjøpte det også. Får håpe det virker. Kroppen er et stort flott maskineri som jeg trodde jeg skjønte mye av, men det gjør jeg tydeligvis ikke. Skal fortsette å være flink i dag også. Det skjer en del fremover. Jeg skal treffe masse nye mennesker og mennesker jeg ikke har sett på en stund. Skulle så gjerne ha gått ned litt før dette, for da sitter klærne litt penere og det blir gøy å pynte seg litt ekstra. Er veldig nøye på det med å pynte meg i dag også. Liker å se godt ut selv om jeg har noen kg for mye. Tror det er viktig for selvfølelsen.

Da er det vel bare å få opp ungene og ta fatt på dagens oppgaver...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar