torsdag 31. mai 2012

Litt frustrert, men gir ikke opp

Ned 100 gram, men jeg fortsetter. Har skal krigen vinnes!!! Selv om jeg er litt skuffet over vekten kjenner jeg at det strammes inn, så vekten kommer vel etter etterhvert. Sliter med å få magen i gang siden jeg ikke spiser grovbrød eller havregrøt lenger. Kjøpte Bio-Fiber i går, og har tatt dette med masse vann. Tar vel litt tid før det virker, så jeg venter....

I går dro jeg på Spenst for å trene. Begynte å varme opp på tredemøllen da det kom en masse damer inn. De skulle ha Yoga-time, så jeg ble med på det. Litt usikker på hva jeg egentlig synes, for jeg tror jeg liker litt mer action. Samtidig var det litt ok også, for jeg fikk brukt masse av de små musklene. Sliter litt med at jeg luter litt i rygger, så i forhold til det er visst yoga perfekt. Skal gi det en sjanse.

Gruer meg litt til i kveld. Skal ha dugnadsvakt samtidig som det skal være stor kakefest. Jeg har ordnet kaker, men jeg kan ikke spise noe av det selv. Får vel ta med meg salat og nøtter. Nå skal jeg på jobb, og jeg gleder meg. Har en fantastisk jobb og fantastiske kollegaer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar