mandag 4. juni 2012

Nå skjønner jeg ingenting!!!

Har vært kjempeflink hele helgen. Bortsett fra noen få glass vin på lørdag, har jeg gjort alt som jeg skulle. Ingen raske karbohydrater, bare rene kjøttprodukter og salater. Lørdag var jeg på Spenst og i går gikk jeg i halvannen time. Enda så har jeg gått opp 1,3 kg. Jeg skjønner ikke at det er mulig. Kjenner på magen at den strammes inn, men hvorfor går ikke vekten ned???? Det skal ikke være fysisk mulig å gå opp når jeg har fulgt planen til punkt og prikke!!! Kjenner at jeg har lyst til å slenge badevekta i veggen og gi blaffen i alt, men det kan jeg ikke. Da vil jeg ødelegge kroppen min, og det har jeg jo ikke lyst til. Det er vel bare å bite tennene sammen, så må det vel gå riktig vei etterhvert..... Litt lei meg her nå, men jeg fortsetter selvfølgelig....

Dit tankene går, følger kroppen etter....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar