lørdag 9. juni 2012

Endelig!

Da har forhåpentlig kroppen gitt etter og må begynne å tære på fettlageret mitt. Endelig pekte pilen riktig vei. Det er en utrolig god følelse. Da har jeg gjort noe riktig. Er veldig stolt av meg selv som faktisk har holdt ut selv om vekten ikke har vist noen resultater.Totalt 1,7 ned nå, og det må jeg si at jeg er fornøyd med. I går tok jeg til og med 2 glass rødvin. Ser også ut som om magen begynner å fungere igjen, så alt er bare bra.

Om halvannen uke reiser jeg om minsten til Tyrkia. Jeg er veldig innstilt på å spise riktig og fornuftig der også. Skal først til Istanbul, så bikinien skal ikke på de første dagene. Kanskje jeg klarer å gå ned et par kg til før den tid. Er vel litt mer spent på uken som kommer. Hotell fra onsdag til torsdag, båttur i Oslofjorden på fredag og kusinetreff fra lørdag til søndag. Vet jeg kan styre maten så det skal nok gå bra - selvfølgelig går det bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar