tirsdag 29. mai 2012

Jippi!!! Minus 1 bare 24 igjen!

Det var godt å se vekten i dag tidlig. Minus 1 kg og det er jeg fornøyd med. Spiste veldig fornuftig i går, og det har jeg igjen for. Egg til frokost, kyllingbryst til lunsj, blåskjell til middag, litt nøtter og frukt innimellom og til kvelds. Henten jr hos bestemor og tok ham med på Spiralen i Drammen. Der gikk vi trimløypa til Drammen Strong. Litt øvelse innimellom rask gange. Hjemme igjen måtte jeg klippe plenen, så jeg tuslet rundt med gressklipperen en en times tid. Ble vel ikke supersliten, men jeg rørte ihvertfall på meg. Å se at vekten rører på seg, og kjenne at det strammes inn gjør noe med humøret. Det gir ihvertfall meg lyst til å være like flink i dag.

Har også allerede planlagt middagen i dag. Det blir stekt torsk, men smeltet smør, egg, majones og salat. Alt dette har lav GI, så da er det lov. Kommer til å koke noen poteter ved siden av så ungene kan på litt mer mat. Skal også instille kroppen min til en tur på Spenst i kveld. Det er noen ganger veldig vanskelig å motivere seg til å dra bort, men jeg vet jeg blir så fornøyd etterpå. Selvfølgelig skal jeg gjøre det. Jeg har jo startet et nytt kapittel i livet mitt! Jeg har tatt kontrollen igjen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar