onsdag 30. mai 2012

Hmm..... så sto det stille

Ikke helt fornøyd da jeg gikk på vekten i dag. Akkurat det samme som i går, enda jeg var så flink. Burde vel ikke veie meg hver dag, men jeg må liksom bare følge med. Spiste bare det jeg skulle i går også, og gikk en times tur sammen med guttene mine. Har en mistanke om at jeg får i meg litt for lite fiber nå som jeg ikke spiser brød eller knekkebrød lenger. Magen er litt tregere, så i dag begynner jeg å blande litt linfrø i yoghurten min. Jeg har jo sagt jeg skal prøve å bare holde meg unna karbohydrater for å gå i ketose. En ting jeg da lurer på er om jeg må ha et karbohydratnivå på 0 eller om noen få er lov. Selvfølgelig bare de lovlige karbohydratene.

Selv om jeg er litt nedstemt i dag, skal jeg ikke la det ødelegge for meg. Frokosteggene står og koker og jeg gleder meg egentlig til en ny dag. En ny dag hvor jeg skal være like flink som i går. Det må jo bare bli resultater av det! Om tre uker reiser jeg til Tyrkia. Gruer meg til å vise frem kroppen min i bikini, for jeg føler meg som en hval på land når jeg ligger der. Samtidig gleder jeg meg til å frotse i grønnsaker. Jeg bare elsker å gå på markedene der og se alle de flott fargene. Her hjemmer er jeg ikke glad i tomater, men når jeg kommer ned det må jeg bare ha. Deilige solmodne tomater med en herlig smak. Og alle de andre flotte grønnsakene. Nå ble jeg i litt bedre humør, så da skal jeg bare nyte frokosten min før jeg reise på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar